۹۹درصد مردم خوزستان جرمی مرتکب نشده اند

عصر جنوب: فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان لازمه تلاش جهادی را خدمت شبانه روزی بیان کرد و گفت:خطرپذیری بالا مستلزم داشتن دانش ایمانی است.

سردار محمدرضا اسحاقی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز افزود: این باور است که در مواجهه با خطرات نیروی انتظامی را مصمم تر می کند.وی هفته نیروی انتظامی را فرصت ارتقای سطح تعامل و اعتماد بیشتر بین مردم و پلیس دانست و اظهار کرد:پلیس در اوج صداقت و همراه با سختی، مرارت های بسیاری را تحمل می کند تا فضای امنیت را در کشور و استان فراهم کند.سردار اسحاقی گفت:هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا پلیس بتواند خدمات بهتر و مضاعفی به مردم ارایه کند و این هفته فرصت تلاش و کوشش و فعالیت بیشتر برای خدمت به آحاد جامعه است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: مجموع افرادی که در استان خوزستان به علت ارتکاب به جرم زندانی و تحت تعقیب بوده و یا هنوز شناسایی نشده اند یک درصد جمعیت این استان را شامل می شود و مابقی تاکنون هیچ گونه جرمی مرتکب نشده اند.

وی افزود: این نشان می دهد که خدمات اصلی در حوزه اقتدار نیروی انتظامی متوجه ۹۹درصد مابقی جمعیت استان است و برخورد با مجرمان در دستور کار پلیس و سیستم قضایی قرار دارد.

سردار اسحاقی گفت: در اقتدار پلیس آنچه مورد توجه است ، تعامل و خدمت بیشتر به مردم می باشد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.