درگیری در دیدار راه آهن و استقلال خوزستان / حمله عابدزاده به دوربین صداوسیما

عصر جنوب: دیدار تیم های استقلال خوزستان و راه آهن با حاشیه های زیادی همراه بود؛ به طوری که این بازی شش اخراجی داشت.

پیش از آغاز بازی کادر فنی استقلال خوزستان به سمت راه آهنی ها رفتند و به آن ها خوش آمدگویی گفتند.

**سیامک کوهنورد از راه آهن نیز به سمت عبدالله ویسی رفت و از او رخصت بازی گرفت.

در نیمه اول ابوالقاسم پور، سرپرست راه آهن به حضور تصویربردار صدا و سیما در کنار زمین اعتراض کرد و معتقد بود که این دوربین جلوی دید آن ها را گرفته است و همین موضوع باعث درگیری لفظی او با نماینده سازمان لیگ شد و وی نیز به داور چهارم گفت که از دوربین صدا و سیما بخواهد که به عقب بیاید و از کنار زمین فاصله بگیرد که پس از این ویسی نیز نسبت به این موضوع اعتراض شدیدی از خود نشان داد و می گفت جای دوربین همیشه همین جا بوده است.

در نیمه اول در دقیقه ۴ یک پنالتی برای شاگردان ویسی به دست آمد که میثم مجیدی نتوانست آن را وارد دروازه طالب لو کند.

استقلالی ها در نیمه دوم نیز باز هم توسط میثم مجیدی یک پنالتی از دست دادند.

در نیمه دوم نیز در دقایق ۵۱ و ۶۴ به ترتیب محسن ایران نژاد و محمد آبشک از راه آهن اخراج شدند. از استقلال خوزستان نیز کولیبالی و محمدرضا مهدوی در دقایق ۹۰ و ۱۰۰ با کارت قرمز داور مواجه شدند.

در دقایق پایانی این مسابقه بود که لطیفی مربی تیم راه آهن که نسبت به عملکرد داور معترض بود، از زمین مسابقه اخراج شد. در همین دقایق پایانی در محوطه هجده قدم تیم استقلال خوزستان، توپ راه آهنی ها توسط استقلالی ها دفع شد ولی راه آهنی ها اعتقاد به پنالتی داشتند و همین موضوع اعتراض کادر فنی راه آهن را در بر داشت.

یک دقیقه بعد نیز کولیبالی از استقلال خوزستان برای دفع توپ با غلامین بازیکن راه آهن درگیر شد و داور خطای بازیکن راه آهن را گرفت و بعد از آن هم جرقه دعوا بر زمین زده شد که این موضوع عصبانیت شدید احمدرضا عابدزاده، مربی دروازه بانان راه آهن نسبت به عملکرد داوری را در بر داشت و هر چند که کادر فنی و بازیکنان راه آهن سعی داشتند که او وارد زمین نشود ولی او وارد زمین شد. درنهایت هم پس از این که این دعوا ختم به خیر شد داور عابدزاده را که روی نیمکت رفته بود از زمین مسابقه اخراج کرد.

پس از درگیری های به وجود آمده دوربین صدا و سیما که قصد مصاحبه با عابدزاده را داشت به سمت او رفت که او هم باتوجه به عصبانت شدیدی که داشت دوربین صدا و سیما را گرفت و به زمین انداخت.

همچنین نیروی انتظامی توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

بلیت فروشی این بازی نیز ۱۴۷ عدد اعلام شد.

جایگاه خبرنگاران ورزشگاه غدیر برای این بازی نیز وضعیت خوبی داشت و مورد رضایت خبرنگاران بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.