استاندار خوزستان: موج بعدی کرونا ممکن است افراد زیادی را از بین ببرد/ کاندیداها رعایت کنند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: استاندار خوزستان با بیان اینکه دیگر نمی‌توانیم شاهد موج جدید کرونا در خوزستان باشیم، گفت: از کاندیداهای انتخابات درخواست داریم که در شرایط کرونایی متناسب با مجوزها فعالیت کنند و در وضعیت کرونایی، موارد بهداشتی را رعایت کنند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم که با شور و شوق به پای صندوق‌های رای بیایند و از صندوق قهر نکنند زیرا صندوق رای، سرنوشت آن‌ها را تعیین می‌کند.

استاندار خوزستان گفت: از کاندیداهای انتخابات درخواست داریم که در شرایط کرونایی متناسب با مجوزها فعالیت کنند و در وضعیت کرونایی، موارد بهداشتی را رعایت کنند.

سلیمانی‌دشتکی افزود: پروتکل‌های بهداشتی لازم در این زمینه مشخص شده است و کاندیداها باید این موارد را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: بحث کرونا، بحث هستی و مرگ است. تلاش‌هایی شد تا میزان ابتلا به کرونا کاهش پیدا کند به شکلی که فوتی‌های خوزستان از حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر به ۳ نفر در روز رسیده است و تعداد بستری‌ها نیز از حدود ۲۵۰۰ نفر به حدود ۴۰۰ یا ۵۰۰ نفر رسیده است.

استاندار خوزستان افزود: ما دیگر نمی‌توانیم شاهد موج جدید کرونا در خوزستان باشیم. جمعیت‌هایی رعایت نمی‌کنند و دور هم جمع می‌شوند؛ هر چند موجب قوی شدن انتخابات می‌شود اما عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیام‌آور مرگ و ایجاد پیک جدید کرونا است.

سلیمانی دشتکی گفت: اگر موج بعدی کرونا به وجود آید ممکن است تعداد زیادی از مردم از بین بروند. کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها، دستورالعمل‌ها را رعایت کنند و مردم نیز موارد بهداشتی را رعایت کنند تا به کرونا مبتلا نشوند.

مطالب پیشنهادی