نگرانی فرماندار ماهشهر از عدم اسقبال عمومی از واکسن کرونا و ورود کرونای جهش یافته از بندر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با ابراز نگرانی از شیوع سوش کرونا برزیلی و هندی از طریق مرزهای آبی این شهرستان، استقبال مردم از واکسیناسیون کرونا را غیر مطلوب خواند و از ائمه جمعه خواست در خطبه‌های نماز عید فطر، مردم را به شرکت در طرح واکسیناسیون ترغیب کنند.

«فریدون بندری» در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان گفته است: از بدو آغاز طرح واکسیناسیون در شهرستان، با وجود همه تلاش‌ها هنوز به حد مطلوب نرسیده‌ایم.

به گزارش شبکه خبری عصرجنوب، سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر افزوده است: مشارکت مردم در این طرح مطلوب نیست و رسانه‌ها باید در این زمینه نقش‌آفرینی و مشمولان طرح را ترغیب به همکاری و تزریق واکسن کنند، چرا که تنها راه رهایی از این ویروس منحوس واکسیناسیون عمومی است.

او علاوه بر ائمه جمعه از شهرداری‌ها نیز خواسته به این موضوع ورود کرده و علاوه بر ترغیب شهروندان به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، آنها را به مشارکت در طرح واکسیناسیون عمومی تشویق کنند.

به گفته ی فریدون بندری، بزرگ‌ترین نگرانی موجود، بابت احتمال شیوع سوش برزیلی و هندی است و مرزهای آبی و ترددهای فراوان به شهرستان این احتمال را تقویت می‌کند.

مطالب پیشنهادی