کارگران شهرداری کوت عبدالله: مردم فطریه ها را به حساب شهرداری بریزند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: کارگران شهرداری کوت عبدالله در استان خوزستان می گویند از نیمه سال گذشته تا کنون حقوقی دریافت نکرده اند.

به گفته ی آنان طی ماه های اخیر حتی بیمه درمانی کارگران نیز پرداخت نشده و آنان برای درمان خود و اعضای خانواده با مشکل مواجه شده اند.

کارگران در اعتراض خود با اشاره به واریز ۳ میلیون تومان علی الحساب از سوی پیمانکار در ازای ماه ها طلب کارگران بی اثر دانسته اند و می گویند: “دیگر سوپرمارکت‌ها به کارگران شهرداری جنس نسیه نمی‌دهند. دیگر کسی نمانده تا از او قرض بگیریم و نان خالی بخریم! در این مدت به حدی بی‌پول شده‌ایم که به همه مقروضیم”

کارگران معترض با گلایه شدید از بی توجهی مسئولین و مدیران استان خوزستان نسبت مشکلات خود، در اطلاعیه ای به مردم پیشنهاد داده‌اند فطریه‌ها را به حساب شهرداری بریزند تا روز عید فطر فرزندان و خانواده‌های کارگران، خوشحال از خواب بیدار شوند.

شهردار پیشین کوت عبدالله استخدام های بی ضابطه از سوی اعضای شورای شهر را علت این وضعیت دانسته بود و آرش در شهردار فعلی نیز به نیروی مازاد شهرداری اشاره کرده و گفته است “با این تعداد نیرو امکان پرداخت حقوق هم وجود ندارد چه رسد به اداره ی شهر”.

به گزارش شبکه خبری عصرجنوب، تاکنون درپی اعتصاب کارگران بارها هزاران تن زباله در خیابان های این شهر انباشت شده و مردم برای در امان ماندن از این مشکل بزرگ خودشان برای جمع آوری و خارج کردن زباله از محیط زندگی دست به کار شده اند.

مطالب پیشنهادی