ردپای رانت در آزمون نیروگاه رامین اهواز/ اعتراض کارکنان به فساد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: شرکت کنندگان در آزمون‌ نیروگاه رامین اهواز به رسانه‌ها گزارش کرده اند پیش از برگزاری این آزمون در زمان از پیش تعیین شده، منابع آزمون تغییر کرده بود و مسئوولان نیروگاه تنها عده‌ای انگشت شمار را در جریان این تغییرات قرار داده بودند.

برپایه این اظهارات، کارکنان این نیروگاه پیش از برگزاری آزمون، نسبت به‌ برگزاری چنین آزمونی در شرایط قرنطینه خوزستان و شیوع بیماری کرونا در اهواز اعتراض کرده بودند.

جمعی از کارکنان در پاسخ به دلیل اعتراضات خود گفته اند: با وجود اینکه شرایط مناسبِ برگزاری آزمون نبود، منابع را هم تغییر داده‌اند و مسئولان به هر قیمتی می‌خواستند این آزمون برگزار شود‌.

آنها می‌گویند در روز امتحان متوجه شدیم منابع امتحان تغییر کرده و تنها تعداد انگشت شماری از نیروها از منابع جدید اطلاع داشتند و همان عده از برگزاری آزمون رضایت داشتند که این نشان می‌دهد آزمون برای  ارتقا و کمک به چند نفر برگزار شده است.

پس از اعتراض کارکنان به منابع آزمون، روابط عمومی نیروگاه رامین در پاسخ به آنها گفته در این خصوص نباید به مدیر عامل فشار بیاوریم و ایشان را در هر موضوعی پاسخگو بدانیم، این امتحان علیرغم کارشکنی برخی دوستان برگزار شد در حالی که طبق مصوبات ستاد کرونا می‌توانست آزمون را برگزار نکند و برگزاری آن را به آینده‌ای مجهول موکول کند.

این شیوه اظهارات روابط عمومی نیروگاه نشان می‌دهد مجوزات اخذ شده از ستاد کرونای استان به منظور برگزاری آزمون با اعمال فشار صورت گرفته تا آن عده که از منابع آزمون اطلاع داشتند تبدیل وضعیت شوند.

مطالب پیشنهادی