کمبود پرستار در خوزستان / لغو مرخصی‌های پرسنل بهداشتی درمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه برای کنترل بحران در خوزستان به اقدامات بیشتری نیاز است، گفت: با توجه به اینکه بار مراجعه به بیمارستان‌ها زیاد است، بخش‌های ویژه‌ای ایجاد و همه ظرفیت‌های خالی دانشگاه علوم پزشکی را به کار برده‌ایم.

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه برای کنترل بحران در خوزستان به اقدامات بیشتری نیاز است، گفت: با توجه به اینکه بار مراجعه به بیمارستان‌ها زیاد است، بخش‌های ویژه‌ای ایجاد و همه ظرفیت‌های خالی دانشگاه علوم پزشکی را به کار برده‌ایم.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در پایان نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که شامگاه جمعه (۱۵ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: همچنان بار مراجعه به بیمارستان‌ها بالا است؛ روز گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار به بیمارستان‌ها و ۴ هزار نفر به مراکز منتخب بهداشتی مراجعه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه بار مراجعه به بیمارستان‌ها زیاد است، بخش‌های ویژه‌ای ایجاد و همه ظرفیت‌های خالی دانشگاه علوم پزشکی را به کار برده‌ایم. همه مرخصی‌های پرسنل دانشگاه لغو شده است و پرسنل با تمام وجود، در حال ارائه خدمت هستند. کمبودهای کوچک را با ایجاد ظرفیت رفع کرده‌ایم و امیدواریم در خصوص کمبود پرستار مشکلی پیش نیاید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طرح شهید سلیمانی و بیماریابی و رهگیری بیماران نیز با جدیت در حال انجام است.

ابول‌نژادیان بیان کرد: روز گذشته ۱۵ هزار و ۲۰۰ تست در استان خوزستان انجام شده است؛ ۱۱ برابر مواردی که در خوزستان بستری شده‌اند، بیماران شناسایی‌شده سرپایی هستند.

وی تصریح کرد: همچنان در وضعیتی قرار داریم که نیاز به همکاری و همراهی مردم داریم. برای کنترل بحران در خوزستان به اقدامات بیشتری نیاز است.

مطالب پیشنهادی