۳ مرز خوزستان تا ۲۰ اسفند برای مقابله با کرونا بسته است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:ذفرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مرزهای خوزستان با کشور عراق برای تردد مسافران تا ۲۰ اسفندماه مسدود است و برای بعد از این تاریخ نیز تصمیم گرفته خواهد شد.

ولی‌الله حیاتی اظهار داشت: تست کرونا در فرودگاهها و راه آهن به شکل مستمر و روزانه گرفته شده و مسافرین پس از داشتن گواهی تست منفی کرونا اجازه سفر داده می‌شود.

وی افزود: افرادی که قصد خروج از استان چه بوسیله قطار و چه اتوبوس و هواپیما را دارند باید گواهی تست منفی کرونا را داشته باشند و در صورت نبودن اجازه خروج داده نمی‌شود.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان خوزستان از امروز شنبه تشدید می‌شود.

حیاتی بیان کرد: کنترل مرزهای خوزستان در ترددهای بازارچه‌های صادراتی نیز تشدید می‌شود و از کارگران و کارکنان بازارچه‌های مرزی نیز تست سریع کرونا گرفته می‌شود.

وی افزود: نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد مدیریت کرونا در شهرها تشدید خواهد شد و مدیرانی که رعایت پروتکل‌ها در ادارات تحت تصدی آن‌ها به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، از استاندار خوزستان تذکر کتبی دریافت می‌کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مرزهای خوزستان با کشور عراق برای تردد مسافران تا ۲۰ اسفندماه مسدود است و برای بعد از این تاریخ نیز تصمیم گرفته خواهد شد.

مطالب پیشنهادی