پلیس خوزستان: ۲ نفر از عناصر اصلی باند قاچاق سلاح دستگیر و بیش از ۴ هزار قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: جانشین انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۲ نفر از عناصر اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد.

به گزاش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یداله امیری” در تشریح جزئیاتاین خبر اظهار داشت: به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان، طی روز گذشته ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲ نفر از عناصر اصلی باند قاچاق سلاح را شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی متهمان مزبور را با خودروهای تیبا و پژو حین انتقال محموله سلاح در شهرستان اهواز دستگیر که در بازرسی بعمل آمده تعداد ۷ قبضه سلاح کلاشینکف کشف شد.

جانشین انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ مرحله طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان اجرا شده، تصریح کرد: از دستاوردهای این طرح‎ها ۴ هزار ۸۹۰ قبضه اسلحه جنگی و شکاری می باشد.

وی در ادامه افزود: در این راستا تعداد ۳ هزار و ۷۲۱ نفر در ارتباط با تیراندازی یا نگهداری غیر مجاز سلاح شناسایی و دستگیر شده اند.

سرهنگ امیری با تاکید بر اینکه پلیس در خصوص امنیت عمومی مردم با هیچ کس مماشات مماشات ندارد، گفت: دارندگان و قاچاقچیان سلاح و مهمات غیر مجاز بدانند، اشراف و چتر اطلاعاتی پلیس آنقدر گسترده است، که هر آن خود را درون آن خواهند دید.

 

مطالب پیشنهادی