هدیه بزرگ پتروشیمی اروند به جوانان ماهشهر؛

نشان زاده: پتروشیمی جدید با سهامداری اروند در بندرماهشهر احداث می شود/ پتروشیمی ها ۸۰ میلیارد تومان در دوران کرونا در منطقه هزینه کردند

مدیرعامل پتروشیمی اروند می گوید این شرکت در سال 1400 با مشارکت هلدینگ خلیج فارس یک پتروشیمی جدید در هاب بندرماهشهر خواهد ساخت.

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نشان زاده مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: با مشارکت پتروشیمی بندر امام و هلدینگ خلیج فارس در حال راه اندازی پتروشیمی جدیدی در بندر ماهشهر هستیم و اکنون منتظر تایید نهایی، موافقتهای اصولی و پروانه بهره برداری هستیم تا بتوانیم در سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

وی در ادامه افزود: پتروشیمی اروند بعنوان بزرگترین تولید کننده پی وی سی جهان، یکی از افتخارات کشور محسوب می‌شود و محصول این مجتمع پتروشیمی، تامین کننده مواد اولیه و خوراک بسیاری از صنایع پایین دستی کشور است.

مدیرعامل پتروشیمی اروند در ادامه با اشاره به زمان عرضه اولیه این شرکت در بازار سرمایه افزود: اکنون آمادگی داریم سهام پتروشیمی اروند که یکی از شرکت‌های فعال و موثر در صنعت پتروشیمی کشور است را در بازار سرمایه عرضه کنیم.

وی در پایان با تشریح اقدامات انجام شده از سوی پتروشیمی ها در شهرستان بندرماهشهر گفت: در دوران کرونا از سوی شرکت های پتروشیمی از جمله پتروشیمی اروند، ۸۰۰ میلیارد ریال در قالب مسئولیتهای اجتماعی در تهیه ماسک، گان و تولیدات آب ژاول هزینه شده است .

مطالب پیشنهادی