نجات ۵ شهروند اهوازی توسط آتش نشانان در شبانه روز گذشته

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات را ۷ مورد عنوان کرد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: وقوع آتش سوزی پژو ۴۰۵ در مسیر ملاشیه مقابل روستای کریشان در ساعت ۳ و ۳۹ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

وی افزود: خودروی مذکور به دلیل بی احتیاطی راننده پس از برخورد به جدول خیابان دچار آتش سوزی شد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر با استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را مهار و از خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

قنبری در ادامه به اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۷ و ۲۸ دقیقه در منطقه پردیس بلوار گلفام با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و گفت: آتش سوزی در طبقه اول ساختمان نیمه کاره ساعت ۱۴ و ۲۷ دقیقه در منطقه فرهنگ شهر خیابان دانیال با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از پیشروی حریق جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آتش سوزی پژو ۴۰۵ در ساعت ۲۲ و ۸ دقیقه در خیابان اصلی فرهنگیان ۲ که به علت اتصال برق خودرو رخ داده بود، عنوان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش سوزی را مهار کردند.

او در پایان به عملیات امداد و نجات آتش نشانان جهت نجات افراد گرفتار در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب منازل در مناطق آخر آسفالت، پیچ کارون و بهارستان اشاره کرد و افزود: آتش نشانان در این عملیات‌ها ۵ شهروند را نجات دادند.

 

مطالب پیشنهادی