معلمان حادثه‌دیده در آتش‌سوزی کانکس از بیمارستان مرخص شدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان خوزستان گفت: سه معلم آسیب‌دیده در آتش سوزی کانکس به همراه یک نوجوان دیگر از بیمارستان سوانح سوختگی مرخص و به خانه معلم استان منتقل شدند.

«بابک نوری زاده» مدیر کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان درباره آخرین وضعیت معلمانی که در حادثه آتش‌سوزی کانکس در شهرستان دزفول آسیب دیده بودند، توضیح داد: حسین رضایی میرقائد که با ۸۵ درصد سوختگی در بیمارستان اصفهان بستری بود، طبق ارتباطی که همکاران ما با برادر این معلم برقرار کرده بودند، دو سه روزی است که مرخص شده و به خانه معلم استان اصفهان که در نزدیکی بیمارستان قرار دارد، منتقل شده  است تا طی ۱۰ تا ۱۵ روز در آنجا تحت مراقبت و درمان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر خانواده این معلم در کنار وی در خانه معلم اصفهان هستند‌. اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز از طرف وزیر آموزش و پرورش و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ارتباط با این معلم هستند.

نوری‌زاده تصریح کرد: دو همکار دیگر که در این حادثه آسیب دیده بودند به نام مجید مرادی و علی عیسی پره در حال ترخیص هستند و امروز مرخص خواهند شد. همچنین خانه معلم اهواز که در نزدیکی بیمارستان طالقانی قرار دارد، در اختیار این افراد خواهد بود تا اگر در ادامه روند درمان نیاز بود مجددا به بیمارستان مراجعه کنند، تا مشکل رفت و آمد نداشته باشند.

او افزود: این افراد از نظر کلینیکی از بیمارستان مرخص شدند و شاید یک مرتبه در روز لازم باشد، برای ادامه روند درمان به بیمارستان بروند.

مدیر کل روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان درباره وضعیت نوجوان آسیب دیده در این آتش سوزی گفت: دو نفر از نوجوانان حادثه دیده به نام امین الیاسی و نیما همتی در این آتش سوزی طبق خبر‌هایی که قبلا اعلام شده بود فوت کردند، اما یک نوجوان دیگر به نام یونس مرادی احتمالا امروز یا فردا مرخص خواهد شد. خانه معلم اهواز نیز در اختیار این شخص خواهد بود تا روند درمان او راحت‌تر ادامه یابد.

نوری زاده افزود: به گفته پزشک این معلمان آقای دکتر نجاتی؛ از لحاظ هزینه این افراد مشکلی وجود ندارد. لازم به ذکر است که در خصوص بیمه درمانی رایزنی‌های لازم از سوی وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان صورت گرفته است.

مطالب پیشنهادی