گروگانگیری در اهواز/ سارق گروگانگیر دستگیر شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از گروگان‌گیری زنی توسط تبهکار فراری در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: عوامل گشت ۱۱۰ اهواز حین گشت زنی در یکی از مناطق این شهر به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون شدند که  در تعقیب و گریز، سارقان مسلح  به  سمت مأموران تیراندازی کردند.

او افزود: زمانی که تیراندازی شدیدتر شده ، یکی از سارقان با رها کردن موتورسیکلت به بالای یک پشت بام رفتند و از آنجا داخل  با پریدن به داخل یک  منزل مسکونی به وسیله چاقو  به گروگانگیری زن ساکن در آن منزل اقدام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: محل بلافاصله محاصره و پس از استماع درخواست سارق مسلح مبنی بر خارج شدن مأموران ، به داخل حسینیه جنب منزل پرید  و با یکی از مأموران ما  گلاویز شد.

سرهنگ دالوند یادآور شد: با وجود مجروحیت مأمور از ناحیه سر به وسیله چاقو ولی سارق را رها نکرده و با جسارت سرکلانتر شرق و رعایت قانون به کارگیری سلاح، سارق از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و همراه با سلاح کلت کمری، یک قبضه چاقوی سلاخی و مقادیری چک در وجه حامل دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت نیز پس از استعلام دارای سابقه سرقت در شهر اهواز بود، عنوان کرد: سارق دستگیر شده به مقر انتظامی منتقل و پس از مداوا تحویل پلیس آگاهی شد.

فرمانده انتظامی اهواز در پایان با اشاره به تحت تعقیب بودن سارق دیگر از رضایت بخش بودن حال عمومی مأمور و متهم دستگیر شده خبر داد.

مطالب پیشنهادی