سیمان خوزستان صادر کننده نمونه ملی شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خوزستان ، بیست و چهارمین همایش روز ملی صادرات امروز(دوشنبه، ٢٢ دی ماه) با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت‌های صادرکننده و فعالان اقتصادی حوزه صادرات کشور و با شعار «توسعه صادرات، امنیت اقتصاد، اشتغال مولد و رفاه پایدار» با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ساختمان اتاق ایران برگزار شد.

شرکت سیمان خوزستان از شرکت های زیر مجموعه شستا و سیمان تأمین در این همایش به عنوان صادرکننده نمونه کشوری معرفی شد و از این شرکت با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد.

یکی از مهمترین مؤلفه های انتخاب صادرکنندگان برتر، شاخص رفع تعهد ارزی بود که مورد توجه ستاد اجرایی بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات قرار گرفت.

شایان ذکر است تعداد ٨٢٢ صادر کننده اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی تمایل خود را برای حضور در این فرآیند اعلام و تعداد ۵۶٨ متقاضی با تکمیل و ارائه اطلاعات در خواستی ثبت نام خود را قطعی و نهایی کرده بودند که در نهایت ۵۶ صادر کننده نمونه انتخاب و از آنها تجلیل به عمل آمد.

مطالب پیشنهادی