ساکنان روستاهای غیزانیه به علت نبود گاز به جمع آوری هیزم روی آوردند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: اهالی تعدادی از روستاهای تابع بخش غیزانیه با مشکل کمبود کپسول گاز مواجه شده و خواستار رسیدگی فوری جهت تامین گاز مورد نیاز خود شدند.

به گزارش عصرجنوب؛ اهالی ۱۴ روستای غیزانیه از جمله روستای سودان با ارسال تصاویری که حاکی از معضل نبود گاز در این روستاها است، به پایگاه خبری اهواز ژورنال می گویند: با توجه به هوای سرد این روزها متاسفانه ساکنان روستاهای مسیر زرگان معمر و سودان با مشکلات کمبود کپسول گاز مواجه هستند وبرای پخت و پز شب و روز دنبال هیزم هستند.

این اهالی اظهار داشتند: باتوجه به چندین بار پیگیری از طریق مسولین بخش غیزانیه تاکنون هیچگونه نتیجه ی حاصل نشده و ساکنان فقط وعده و وعید شنیدند.

بنا به گفته اهالی این روستاها قیمت هر کپسول گاز تا ۳۵ هزار تومان هم رسیده است؛ ضمن اینکه کپسول گاز گیر نمی آید.

اهالی روستای سودان و دیگر روستاهایی که گاز لوله کشی ندارند، بیش از یک ماه است که با این مشکل روبرو هستند و به جمع آوری هیزم روی آوردند.

اهالی روستای سودان در اعتراض به نبودن کپسول گاز، در اقدامی تمام کپسولهای خود را روبروی منزل دهیار جمع کردند تا بدینوسیله اعتراض خود را اعلام کنند.

بخش غیزانیه یک منطقه نفتی با بیش از ۷۰۰ حلقه چاه، دارای ۸۱ روستا و جمعیتی قریب به ۲۵ هزار نفر است و در شرق اهواز قرار دارد.

مطالب پیشنهادی