هشدار افزایش موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: استاندار خوزستان نسبت به رشد مجدد موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در استان در روزهای اخیر هشدار داد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۱۳ دی‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت خوزستان به حالت زرد درآمده است و طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کمترین میزان فوتی ناشی از کرونا در خوزستان بوده است؛ یعنی در موارد فوتی ناشی از کرونا، در کشور در رتبه آخر را داریم در حالی که حدود ۱۰ روز پیش از آخر در رتبه سوم قرار گرفته بودیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این وضعیت نشان از مراقبت‌های خوب و داشتن دقت لازم در انجام کار درمانی است که جای تشکر دارد.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم ادامه مراقبت‌ها بیان کرد: در دو سه روز اخیر مجددا میزان موارد بستری، رشد جزئی داشته است و از روند نزولی، به حالت پلاتو رسیده است.

شریعتی تصریح کرد: باید سریع این خطر حس شود و مجددا مراقبت‌ها با شدت ادامه یابد و حساسیت در مردم ایجاد شود. نباید این وضعیت پلاتو به صعودی تبدیل شود و مشکلاتی ایجاد کند و پس از آن، اقدامات لازم انجام شود.

وی بیان کرد: باید به مردم هشدار دهیم که میزان موارد بستری افزایش یافته است و این زنگ خطر به صدا دربیاید و هشدارها داده شود.

استاندار خوزستان گفت: مردم نباید فکر کنند کرونا تمام شده است بلکه باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را با حساسیت ادامه دهند تا مجددا روند، نزولی شود.

مطالب پیشنهادی