درگیری در منطقه مرزی فکه شوش تکذیب شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:فرماندار شوش گفت: چهار فرد مسلح که قصد خروج از کشور را داشتند بدون هرگونه درگیری مسلحانه در منطقه مرزی فکه بازداشت شدند.

عدنان غزی فرماندار شوش  اظهار کرد: طی روزهای اخیر خبری مبنی بر درگیری نیروهای مستقر ارتش در منطقه فکه با عوامل نفوذی منتشر شد که پس از بررسی های به‌عمل آمده از نیروهای ارتش مستقر در مرز فکه این خبر تکذیب و رد شد.

وی در ادامه افزود: موضوع از این قرار است که در نهم دی ماه و حوالی ساعت ۲۲:۳۰ نیروهای ارتش در حوالی پل دویرج منطقه عمومی فکه، مستقر شده بودند و شاهد حضور چهار نفر در آن منطقه می‌شوند که پس از اعلام ایست و انجام بازرسی، دو قبضه اسلحه کلاشینکف از آنها کشف و ضبط شد.

رئیس شورای تامین شهرستان شوش افزود: پس از بازجویی به‌عمل آمده این افراد دو نفر عراقی و دو دیگر ایرانی بودند که قصد خروج از مرز ایران بسمت عراق را داشتند که با هوشیاری نیروهای جان بر کف ارتش، بدون هرگونه درگیری مسلحانه توقیف و دستگیر شدند.

 غزی در پایان ضمن رد هرگونه درگیری مسلحانه بین طرفین گفت: بعد از بررسی و تماس هایی که با نیروهای ارتش مستقر در آن منطقه داشتیم، درگیری مسلحانه و هرگونه تلفات در این رابطه را تکذیب می کنم.

مطالب پیشنهادی