نماینده خوزستان: برخی از مسئولان ملی سفرهای عجله‌ای به خوزستان دارند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب شرب شادگان از تاسیساتی که ۷۰ ساله پیش ایجاد شده است، تامین می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد صبح امروز در نشست نمایندگان استان خوزستان در مجلس با رئیس سازمان بازرسی کل کشور، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که ما داریم این است که برخی از مسئولان ملی سفرهای عجله‌ای دارند و زود بر می‌گردند؛ شهرستان شادگان ۲۳۰ روستا و سه بخش دارد، بسیاری از مردم آن به نقاط مختلف دنیا مهاجرت کردند و باقیمانده این شهر فقط ۱۵۰ هزار نفر است.

وی افزود: آب شرب شادگان از تأسیساتی به نام تأسیسات آب‌رسانی به پتروشیمی‌های بندر امام تأمین می‌شود، حدود ۷۰ سال پیش تأسیسات صنعتی برای انتقال آب دارخوین به بندر امام تأسیس شد که این همان است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اما تاکنون ما تصفیه‌خانه آب شرب نداریم، در ادامه گفت: یک لوله‌گذاری انجام شد تا ما را به خط آب‌رسانی غدیر وصل کنند اما این کار ما بدون نتیجه‌ای مانده است.

ناصری نژاد با اشاره به اینکه فاضلاب خام در وسط نخلستان سرازیر و تخلیه می‌شود، اظهار کرد: ساخت یک تصفیه‌خانه فاضلاب برای شادگان از سال ۸۵ تاکنون آغاز به کار کرد که تاکنون تکمیل نشده است؛ همچنین مشکل آب شهری معیوب همیشه منجر به اعتراض مردمی شده است و با این حال تأسیسات آب روستایی هم را با آن ادغام کردند؛ آبداران ۹ ماه و برخی از پرسنل حتی بیش از دو سال حقوق نگرفته‌اند.

 

مطالب پیشنهادی