رئیس مجمع نمایندگان خوزستان: در خوزستان خلق بحران داریم

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: در خوزستان خلق بحران داریم و مشکلاتی استان اگر به‌خوبی مدیریت نشوند، خوزستان دچار بحران می‌شود؛ بیشتر مشکلات استان را ناشی از مدیریت ضعیف می‌دانیم.

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سید کریم حسینی صبح امروز در نشست نمایندگان استان خوزستان در مجلس با رئیس سازمان بازرسی کل کشور، اظهار کرد: مردم برای بازگویی مشکلات استان مراجعات بسیاری به ما داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در مدیریت استان در بخش آبفا و شهرداری مشکلاتی داریم، عنوان کرد: عوارض آلایندگی اگر پرداخت شود، دیگر بسیاری از مشکلات استان حل می‌شود؛ همچنین عدد مشخصی از درآمدهای نفتی در استان ارائه نمی‌شود و به همین دلیل عددی که باید برای حق آلایندگی ضریب بخورد و ارزش افزوده دیگر مشخص نمی‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان بیان کرد: پروژه فاضلابی که قرارگاه خاتم الانبیا نوشته شده است، از یک ماه قبل کلنگ زنی شد ولی شروع نشده است چرا که هیچ اعتباری به پیمانکار اختصاص نداده‌اند.

حسینی با تأکید بر اینکه خواستار خروج استان از این وضعیت هستیم، در ادامه گفت: فاز دوم ۵۵۰ هزار هکتاری هنوز اجرا نشد چرا که وزارت نیرو حدوداً ۲۳۰ هزار هکتار از این طرح را تخصیص آب نمی‌دهند و این در حالی است که نمایندگان مجلس استان طرح سوال و استیضاح را از وزیر نیرو انجام داده‌اند ولی اراده‌ای برای انجام نشدن این طرح وجود دارد.

وی عنوان کرد: در این استان خوزستان خلق بحران داریم و مشکلاتی را در استان داریم که اگر به خوبی مدیریت نشوند، خوزستان دچار بحران می‌شود؛ برخی از مسئولان حتی آدرس غلط می‌دهند و این در حالی است که بیشتر مشکلات خوزستان را ناشی از مدیریت ضعیف می‌دانیم.

مطالب پیشنهادی