نماینده آبادان خواستار بازخواست شهرداران خوزستان شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نماینده آبادان درمجلس با فلاکت‌بار خواندن وضعیت شهرهای خوزستان پس از بارش‌های اخیر، عدم نظارت بر عملکرد شهرداران، شوراهای شهر و مسئولان بالا دستی را مشکلات شهروندان دانست و خواستار بازخواست مسئولین شد.

سیدمحمد مولوی نماینده آبادان در واکنش به آبگرفتگی در شهرهای خوزستان با انتقاد از عملکرد شهرداران و عدم نظارت جدی بر آنها گفت: سالهاست مردم اکثر شهرهای خوزستان به ویژه شهرهای قرار گرفته در کنار دریا و رودخانه ها با مشکل دفع آبهای سطحی مواجه هستند و تنها هنر مسوولان پس از زیر آب رفتن زندگی و اموال مردم بسیج کردن امکانات برای رفع موقت ابگرفتگی است!

وی خاطرنشان کرد: شهرداران، شوراها و مسوولان بالادستی آنها که در این سالها هیچ نظارتی بر عملکرد آنها نکرده اند مسوول وضع فلاکت بار فعلی هستند!

نماینده مردم آبادان خاطرنشان کرد: شهرداران بایستی توسط دستگاه های نظارتی قاطعانه بازخواست شوند که چرا در این سالها این مشکل را به شکل اساسی حل نکرده اند که هر ساله و در این شرایط سخت اقتصادی باید زندگی و دارایی مردم زیر آب برود.

مولوی تصریح کرد: حل موقت و بسیج امکانات برای رفع ابگرفتگی هنر نیست بلکه هنر آنجاست که این مشکل اساسی و برای همیشه رفع شود .

وی گفت: جای تأسف دارد شهرهایی مثل آبادان، خرمشهر، بندر امام، ماهشهر و اهواز که در یک قدمی رودخانه ها و دریا قرار دارند با مشکل ابگرفتگی مواجه هستند!.

نماینده مردم آبادان در‌ پایان‌ از تعطیلی دوروزه شهرهای خوزستان درپی آبگرفتگی پس از باران‌ابراز تاسف کرد.

مطالب پیشنهادی