۱۵ کارگر اخراجی هفت تپه بازگشت به کار شدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اعلام کرد: ۱۵ کارگر اخراجی این شرکت با وساطت مسوولان و مشروط به رعایت انضباط کاری از امروز بازگشت به کار شدند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه روز چهارشنبه اعلام کرد: به قرار اطلاع از حوزه مدیریت شرکت با وساطت نماینده ولی‌فقیه در استان و شوراهای تأمین استان خوزستان و شهرستان شوش و همچنین پیگیری مستمر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و شهرستان شوش، با بازگشت به کار کارگران از تاریخ ۲۱ آبان ماه با توجه به ضرورت رعایت کلیه شئون و انضباط کاری به صورت مشروط موافقت شده است.

۱۵ کارگر هفت تپه بنا به اعلام روابط عمومی این شرکت، به دلیل ایجاد بی‌نظمی لغو قرار داد شده بودند و در چند روز اخیر اجازه ورود به شرکت نداشتند.

سایر کارگران هفت تپه نیز در روزهای اخیر با حمایت از این کارگران بر سر کار حاضر نشده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز یکشنبه گذشته با حضور در جمع کارگران اعلام کرد: پیگیری لازم برای بازگشت به کار ۱۵ کارگر اخراجی این شرکت انجام می‌شود تا با دادن تعهد مشغول به کار شوند.

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد همچنین تاکید کرده بود: مدل مطالبه‌گری نباید به گونه‌ای باشد که دشمن از آن سوء استفاده کند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حدود پنج هزار نفر کارگر در شهرستان شوش واقع شده است؛ این شرکت از سال ۱۳۹۴ به بخش خصوصی واگذار شد.

مطالب پیشنهادی