ورود مجلس به موضوع استانداری خوزستان/ وزیر کشور احضار شد؛ نماینده تهران: خوزستان جنبه ملی دارد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: نماینده مردم تهران گفت: رحمانی فضلی باید در کمیسیون‌های مجلس درباره اقدامات استاندار خوزستان در قبال مسئله هفت تپه پاسخ گوی نمایندگان باشد.

سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران از کلید خوردن تحقیق و تفحص از استانداری خوزستان خبر داد و گفت: عملکرد کلی استاندار خوزستان مثبت نبوده باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری در این استان شده است.

موسوی تاکید کرد: عملکرد استانداری خوزستان باعث ایجاد نارضایتی در میان مردم این استان شده و بنابراین از آنجایی که مشکلات خوزستان جنبه ملی دارد لذا نمایندگان این استان تحقیق و تفحص از استانداری این شهر را کلید زده اند، جمع قابل توجهی از دیگر نمایندگان مجلس این طرح را امضا کرده اند و پس از مطرح شدن در صحن علنی این تفحص اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: آقای استاندار در قبال شرکت هفت تپه اقدامات نادرستی انجام داده و از قدرت خود سوء استفاده کرده است وی به جای حل مسئله این شرکت خود به مشکل تراشی می‌پرداخت، به عنوان مثال وی طی مراحل قانونی اقدام به اخراج پانزده نفر از کارگران شرکت هفت تپه کرده و با جمع کردن نیرو‌های پلیس جلوی درب این شرکت باعث تنش شد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: ما تصمیم گرفته تیم که درباره اقدامات تنش زای استاندار خوزستان طرح سوال از وزیر کشور را کلید بزنیم و آقای رحمانی فضلی وزیر کشور باید در کمیسیون‌های مجلس درباره اقدامات استاندار خوزستان در قبال مسئله هفت تپه پاسخ گوی نمایندگان باشد و اگر ما قانع نشویم سوال در صحن علنی مطرح خواهد شد.

مطالب پیشنهادی