ادامه اختلافات در مجمع نمایندگان خوزستان/ انتخاب مدیرکل با ۶ رای

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: خبرهای رسیده به خبرنگار عصرجنوب از جلسه پیشین مجمع نمایندگان خوزستان حکایت از آن دارد که حمید بنی تمیم با ۶ رای بعنوان گزینه نهایی مجمع نمایندگان استان به وزیر ورزش و جوانان معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش عصرجنوب از جلسه مجمع نمایندگان، اختلافات شدیدی میان مجمع نمایندگان بر سر معرفی گزینه پیشنهادی بروز کرده و این اختلافات کماکان ادامه دارد.

بگونه ای که از میان ۱۸ نماینده استان بدلیل اختلافات ایجاد شده، فقط ۱۲ نفر در جلسه پیشین مجمع حاضر شده‌اند و برخی نمایندگان بدلیل آنچه مهندسی انتخاب گزینه نامیده اند، در جلسه شرکت نکردند.

در این نشست “بنی تمیم” با رای سیدکریم حسینی، محمد مولوی، محفوظی، لفته احمدنژاد، کعب عمیر و احمد آوایی به عنوان گزینه‌نهایی حاضرین جهت معرفی به وزیر ورزش و جوانان انتخاب شده است.

انتخابی با رای شکننده؛ پیشتر اعضای مجمع معتقد بودند باید دو یا سه گزینه به وزیر معرفی شود چراکه انتصاب مدیرکل از اختیارات وزیر است و نمی توان یک گزینه را و حالا آنهم با ۶ رای به وی تحمیل کرد.

از طرفی با بروز دلخوری تعدادی از نمایندگان و اختلاف بر سر گزینه معرفی شده، گرچه مقرر بود رای گیری ها بعنوان تصمیمات مجمع اعلام شود اما بنظر می رسد چندتن از آنان در خصوص عملکرد وزارت ورزش به طرح سوال و امضای استیضاح مبادرت خواهند نمود و این را سلطانی فر بخوبی می داند.

این طیف از نمایندگان معتقدند یا باید با معرفی سه گزینه دست وزیر را باز بگذاریم و شائبه گزینش های خاص ایجاد نشود و وزیر در اختلافات داخلی مجمع ورود نکند یا انتصاب مدیرکل را به خود وزیر واگذار و از مداخله در آن خودداری کنیم.

حال باید دید با ادامه اختلافات مجمع که پس از یک ماه و نیم تشکیل جلسه دادند تا لااقل حفظ ظاهر کنند و اختلافات در سطح عمومی ظاهر نشود، سلطانی فر چه خواهد کرد؟

مطالب پیشنهادی