استاندار خوزستان معاونینش را از عمارت خیابان فلسطین اخراج می کند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رسانه های نزدیک به حلقه استاندار خوزستان از اخراج قریب الوقوع معاونین استانداری از عمارت خیابان فلسطین خبر دادند.

به گزارش عصرجنوب؛ آنگونه که این رسانه ها روایت کرده اند، پس از اعلام نتیجه ارزیابی عملکرد استانداری های کشور که در آن استانداری خوزستان با بیشترین بودجه و ضعیف‌ترین عملکرد در رتبه‌ آخر در میان ۳۱ استانداری قرار گرفت، غلامرضا شریعتی تصمیم به اخراج دو معاون سیاسی – اجتماعی و امور اقتصادی خود گرفته است.

برخی فعالین سیاسی این اقدامات استاندار خوزستان را قربانی کردن معاونین برای بقاء خود تفسیر کرده اند و معتقدند این معاونین همان افرادی هستند که توسط شخص استاندار انتخاب و سالها با او کار کرده بودند.

رسانه های نزدیک به استاندار خوزستان کلید واژه “بی‌مبالاتی و اهمال” که همواره در سخنان غلامرضا شریعتی شنیده می شود را برای توجیه این تصمیم بکار برده اند.

بر پایه گزارشات منابع نزدیک به استانداری خوزستان، معاون سیاسی و اجتماعی غلامرضا شریعتی در یکسال گذشته بار‌ها در محل کار خود حضور نیافته و نسبت به برگزاری جلسات حوزه احزاب، تشکل‌ها و کمیسیون‌های کارگری بی‌توجهی نشان داده است.

علی حسین حسین زاده از مهرمال سال ۱۳۹۵ با انتخاب غلامرضا شریعتی مسئولیت معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان را عهده دار است.

همچنین عدم مستندسازی و ارائه گزارش در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری از دلایل اخراج نوراله حسن زاده معاون اقتصادی استانداری خوزستان اعلام شده است.

مطالب پیشنهادی