کشف ۱۸۰ کیلوگرم حشیش در خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: جانشین مرزبانی استان خوزستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در نوار مرزی خرمشهر خبر داد.

همچنین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۸۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان‌ اندیمشک خبر داد.

 

کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در نوار مرزی خرمشهر

سرهنگ “یداله شرفی” در تشریح این خبر، گفت: به دنبال اطلاع مأموران هنگ مرزی خرمشهر مبنی بر دپو و انتقال یک محموله مواد مخدر به کشور، با تشدید اقدامات کنترلی، تحقیقاتی و اطلاعاتی گسترده موضوع جهت شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه ساعت ها تلاش بی وقفه مرزبانان در مناطق مرزی و اجرای گشت و کمین های نامحسوس در مسیرهای ساحلی، سرانجام پس از شناسایی محل اختفا و دپوی مواد، توانستند ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر ازنوع حشیش را کشف کنند.

جانشین مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه، تصریح کرد: سوداگران مرگ موادمخدر را در مناطق مرزی دپو کرده بودند تا در فرصت مناسب و به دور از چشم ماموران نسبت به انتقال آن اقدام کنند که با هوشیاری ماموران ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد : مواد مخدر کشف شده به همراه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

کشف ۸۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان‌ اندیمشک

سید محمد صالحی دوشنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر در شهرستان اندیمشک یک دستگاه تریلی کشنده حامل مواد افیونی را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۰ کیلو گرم موادمخدر بدون لفافه از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

مطالب پیشنهادی