حادثه در منطقه عامری اهواز

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان گفت: در پی اعلام وقوع حادثه در محله عامری، ۴ تیم امداد و نجات جهت امدادرسانی اعزام شدند.

علی پهلوان در تشریح جزئیات حادثه امروز در منطقه عامری اظهار داشت: حدود ساعت ۹ صبح امروز، انفجار گاز در یکی از منازل مسکونی محله عامری رخ داد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی استان به محل اعزام شدند

وی افزود: پس از اعلام نیاز از سوی آتش نشانی عوامل امدادی در ساعت ۹:۰۳ با ۳ تیم جست‌وجو و نجات در آوار، یک تیم واکنش سریع و یک تیم امدادی سگ “آنست” کار خود را از ساعت ۹:۲۰ برای امدادرسانی به مصدومان آغاز کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به انجام عملیات ۴ ساعته برای یافتن مصدومین و فوتی‌ها بیان کرد: متاسفانه با توجه به شدت و وسعت تخریب انفجار نشت گاز، ۴ نفر فوتی و ۵ مصدوم در محل حادثه داشتیم که جهت انجام روال قانونی و ادامه روند درمان به فوریت‌های پزشکی تحویل داده شدند.

پهلوان در پایان با اشاره به این که “عملیات در ساعت ۱۳ به پایان رسید” تصریح کرد: به توجه به تغییر فصل و آغاز برودت هوا لازم است شهروندان خوزستانی حتما نکات ایمنی را جدی بگیرند.

مطالب پیشنهادی