مبادی ورودی و خروجی دزفول مسدود می‌شوند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: بصورت قطعی مبادی ورودی شهرستان با کمک نیروهای نظامی همانند ارتش در اواخر هفته مجدداً مسدود و پارک ها تعطیل شوند.

علی فرهمند پور  سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: طبق مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا ،به صورت قطعی مبادی ورودی شهرستان با کمک نیروهای نظامی همانند ارتش در اواخر هفته مسدود و پارک ها تعطیل ‌می‌شوند.

او با بیان اینکه جمعیت دزفول همانند استان و کشور در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد و آمار ابتلا به کرونا نگران کننده است. بسم آن وجود دارد که به سمت آغاز پیک بعدی حرکت کنیم افزود: برخی از شهرها و استانهای کشور در حال ورود به پیک سوم هستند که خوشبختانه با کمک مردم دزفول تاکنون یک پیکدداشته است.

فرهمندپور تصریح کرد: آمار ابتلا و موارد بستری در دزفول روند صعودی دارد که طبق نظرات پزشکی به تبع آن آمار فوت نیز افزایش خواهد داشت پس قبل از وقوع این اتفاق باید چاره‌اندیشی صورت گیرد و مرزهای کشور کاملا مسدود و مبادی ورودی و خروجی و مسیر مرزها به کمک نیروهای نظامی بسته هستند و اجازه ورود هیچ زائری به عراق داده نمی‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول ادامه داد: تا به این لحظه مقرر شده که برنامه‌های اربعین همانند تاسوعا و عاشورا با رعایت اصول بهداشتی برگزار شوند همچنین برنامه‌های اربعین در دزفول به صورت متمرکز از سوی شورای هیئت‌های مذهبی و رئیس شورای فرهنگ عمومی اعلام خواهند شد و دسته‌روی و پیاده‌روی در سطح شهرستان نخواهیم داشت و از میدان امام خمینی(ره) تا چهارراه شریعتی تکیه عزاداری برپا خواهد شد که یکسری از برنامه‌ها با رعایت نکات بهداشتی در آن برگزار می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: به درخواست سازمان تبلیغات و امور مساجد، امروز در ستاد استانی کرونا مصوب شد تا مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با مدت زمانی بسیار کوتاهی نماز جماعت برگزار کنند و در تیرماه رزمایشی با عنوان سفیران سلامت درشهرستان دزفول برگزار گردید که پس از آن شاهد افزایش آمار استفاده از ماسک و کاهش آمار مبتلا به کرونا بودیم.

مطالب پیشنهادی