خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خوزستان نیازمند توجه و حمایت جدی هستند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان در راستای گرامیداشت روز خبرنگار و نقش این قشر عزیز در دفاع مقدس گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس،براساس ابلاغ و وظایف ذاتی اقشار تخصصی بسیج و روز قشر۱۱مرداد ماه تا ۱۷ مرداد به عنوان هفته رسانه و خبرنگار و نقش آنها درثبت و ضبط دفاع مقدس نامگذاری شد.

وی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد بزرگ قربان ،غدیر و دهه ولایت افزود: در هفته خبرنگار و رسانه برنامه های متنوعی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بهمئی گفت: در این هفته بر اساس روزشمار اعلام شده که مطهر به نام شهدای رسانه می باشد ضمن تبیین نقش رسانه و خبرنگاران در جامعه برنامه هایی از قبیل تجلیل از خانواده شهدای رسانه ،تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران رسانه و همچنین تجلیل از خبرنگاران جهادی و مطالبه گر خصوصا خبرنگارانی که در دوران مقابله با ویروس کرونا با قدامات جهادی و شهادت گونه خود در کنار کادر زحمتکش درمان اقدام به تولید خبر و محتواهای آموزشی جهت آرام سازی و آموزش مردم نمودند انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: در این هفته ضمن افتتاح قرارگاه رسانه ای مطالبه گری شهید باقری ، دو کانون بسیج رسانه آبادان و باغملک راه اندازی و دفتر بسیج رسانه شهرستان امیدیه افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نقش و وجود خبرنگاران در بحث اطلاع رسانی به مردم، تصریح کرد: خبرنگاران و به طور کلی اصحاب رسانه استان خوزستان نیازمند توجه و حمایت جدی هستند و دستگاه‌های متولی باید از هر تلاش و حمایتی برای این قشر فروگذار نکنند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات صنفی این قشر مهم و تاثیرگذار بکار گیرند.

بهمئی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمام اصحاب رسانه استان به ویژه خبرنگاران خوزستانی که در تمام حوزه ها خصوصا مقابله با ویروس کرونا در کنار کادر درمان جهت آگاهی بخشی و امید آفرینی و همچنین حضور فعالانه در اجرای رزمایش همدلی و رزمایش خبرنگاران مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان بهترین عملکرد را داشته اند اظهار امیدواری کرد: خبرنگاران خوزستانی در اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در تشویق مردم به حضور در این رزمایش تلاش مضاعفی کنند.

مطالب پیشنهادی