در خوزستان شاهد بی‌تفاوتی و بحرانی‌تر شدن‌ شرایط هستیم

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از وضعیت بغرنج خوزستان در زمینه مقابله با ویروس کرونا گفت: متاسفانه شاهد تمهیدات خاصی برای جلوگیری بیش از پیش گسترش زنجیره این ویروس در سطح خوزستان نیستیم و مسوولان نیز فقط به برگزاری جلسات ستاد مقابله با کرونا مشغول هستند!.
وی خاطرنشان کرد: آنچه که ما در عمل می‌بینیم وضعیت نگران کننده ای است که روز به روز وضعیت خوزستان را در زمینه گسترش این ویروس مهلک بحرانی تر کرده است و خروجی جلسات ستادهای مقابله با کرونا در استان و شهرستان فقط تنظیم صورتجلسه و ارسال به ادارات است و عملا هیچ تاثیری بر کاهش این اپیدمی نداشته است!.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری آزادانه و بدون محدودیت مراسمات عروسی و عزاداری در استان گفت: مسئول رسیدگی و جلوگیری از برگزاری این مراسمات کیست؟؟ چرا هیچ احدی پیگیری نمیکند چرا این مراسم ها بدون هیچ محدودیتی برگزار می‌شود و تاسف بارتر اینکه مسئولان مربوطه در روز روشن این مراسمات را انکار می‌کنند و تکذیبیه صادر می‌کنند !.
نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: انتظار داریم وزرای کشور و بهداشت خود راسا بر وضعیت خوزستان نظارت بکنند و از افزایش روز افزون تلفات انسانی این ویروس مخرب جلوگیری کنند .
مولوی گفت: چرا در استان های دیگر برای مقابله با گسترش این ویروس محدودیت ها و تصمیمات قاطعی گرفته میشود اما در خوزستان شاهد بی تفاوتی نسبت به این موضوع هستیم.
وی با اشاره به رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: معظم به صراحت گلایه کردند که مسوولان در روزهای ابتدایی گسترش این ویروس جدی تر عمل میکردند اما امروز شاهد نوعی بی تفاوتی در خصوص مقالات با این ویروس منحوس هستیم./ ایفانیوز

مطالب پیشنهادی