منع آمد و شد در برخی شهرهای خوزستان از سر گرفته می‌شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: براساس مصوبه شورای تامین استان در صورت بالا بودن آمار کرونا در هر شهر خوزستان ، شهر مربوطه قرنطینه خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت : از فردا ۱۰۰ تیم  متشکل از نمایندگان بهداشت، تعزیرات، اماکن،نیروی انتظامی، نیروی بسیج و شهرداری ها تحت مدیریت فرمانداری ها از تمام صنوف، بازارهای سرپوشیده و پاساژها بازدید خواهند کرد.

رضا نجاتی افزود : در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی صنوف و این اماکن تجاری متخلف با هماهنگی دستگاه قضایی پلمپ خواهند شد.

وی ادامه داد :  همچنین بر اساس تصمیم شورای تامین استان اگر ظرف سه روز آینده مردم و صنوف اهواز وچند شهر دیگر که آمار مبتلایان بالایی دارند نسبت به رعایت اصول بهداشتی بی توجهی یا کم توجهی نمایند و همچنان آمار بالا باشد شهر مربوطه قرنطینه خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با بیان اینکه  مدارس و دانشگاه ها نیز تا مقطع کارشناسی ارشد تا ۲۷ اردیبهشت ماه در سراسر استان تعطیل بوده و مقطع دکتری نیز دایر خواهد بود بیان کرد : در رابطه با شهرهایی که کم خطر یا سفید اعلام شده با توجه به اطلاعات جدیدی که از سوی علوم پزشکی ارائه شده است قرار شد ظرف دو روز آینده وضعیت این شهرها مورد بررسی قرار میگیرد و احتمال تغییر شرایط این شهرها وجود دارد .

نجاتی گفت  :  پس از این بررسی ها  وضعیت شهرها و تصمیماتی که متناسب با شرایط هر شهر گرفته خواهد شد را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

مطالب پیشنهادی