حبیب آقاجری: مگر در خوزستان قحط‌الرجال است که نیروی دست چندم غیربومی‌ منصوب شود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: حبیب آغاجری منتخب مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تاسف انگیز است شهرهای صنعتی ماهشهر و امیدیه با این حجم نیروهای شاغل مملو از نیروهایی است که از استان های دیگر گسیل شده اند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سهم نیروهای بومی در اکثر مراکز اقتصادی بسیار ناچیز است و دلیل آن ناتوانی و ناکار آمدی مدیران است.
منتخب مردم ماهشهر در مجلس یازدهم تصریح کرد: سوال ما این است آیا در استان خوزستان قحط الرجال است که نیروهای دست چندمی غیر بومی به مدیریت های استان تزریق میشود و نیروهای توانمند و نخبه استان تماشاچی باشند .
وی گفت: دورانی ما بحث میکردیم اگر نیروی متخصص اینجا نبود اشکال ندارد از جای دیگر بکارگیری شود اما امروز خوزستان مملو از تخصص ها و نیروهای توانمند است که متاسفانه آنها را نادیده گرفته اند.
آغاجری در خصوص وعده ای که این دوره به مردم حوزه انتخابیه خود قول داده که اجازه بکارگیری مدیران غیر بومی را ندهد اظهار کرد: در این دوره مصمم هستم در این خصوص از تمام ابزار قانونی استفاده کنم و اجازه نخواهم داد مدیری بر اساس لابی و … در حوزه انتخابیه بنده گمارده شود و در این زمینه مردم شک نکنند که تعارف نخواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی