پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی شهادت سردار سلیمانی

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی شهادت سردار سلیمانی

“بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا.

شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام و سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی را محضر مبارک ولی الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء و نائب برحقش امام خامنه ای مدظله العالی و ملت شهیدپرور و ظلم ستیز و عدالتخواه تبریک و تسلیت عرض میکنم.
ملت ایران و جبهه مقاومت اکنون پر از احساس اند
احساس غم و حزن در فقدان مرد مجاهدی که جامع اضداد بود، هم اهل نبرد شدید با دشمن بود و هم قلب رئوف و مهربان با دوست داشت، هم اهل حرب بود و هم مرد محراب.

احساس غرور و سرافرازی و امید به تربیت شدگان فراوانی از شیعیان امام علی بن ابی طالب علیه السلام که مختصات مالک اشتر در وجودشان میجوشد.

و بالاخره مملو از احساس نفرت و انزجار و تبری از شقی ترین و ظالم ترین دولت ها و سرکرده تروریسم بین المللی یعنی آمریکای جنایت کار.

بی تردید انتقامی سخت و عمیق و تاثیرگذار در انتظار ارتش بزدل و دریوزه این رژیم تروریست است.
دشمنان بدانند امروز سلیمانی ها آماده ادامه ی جهاد و مقاومت هستند و از برکت خون این سردار دلها شاهد رویش هزاران مجاهد در سرتاسر جبهه مقاومت خواهیم بود.

ما ملت ایران پرورش یافتگان و عاشقان مکتب عاشوراییم و عاشقان را دادن سر نه عجب که داشتن سر عجب است. ما از فاطمه زهرا سلام الله علیها شرم می کنیم که فرزند او بی سر وارد صحرای محشر گردد و ما از مولای شهیدمان عقب، مانده باشیم.
مسیر مبارزه با استکبار و استثمار ملتها و راه اعتلای انقلاب اسلامی با قدرت بیش از پیش تا نابودی کامل همه ی جهانخواران و مزدورانشان ادامه خواهد داشت.
و الله المستعان
سید محمد نبی موسوی فرد”
@isnakhouzestan

مطالب پیشنهادی