جنگ روانی پایتخت نشینان نفتی با پول صنایع آلاینده جنوب علیه جنوبی‌ها/ مردم و نمایندگان را وادار به زورآزمایی نکنید

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: طی روزهای اخیر علی گلمرادی نماینده حوزه انتخابیه مهد صنعت پتروشیمی به مدیران هلدینگ خلیج فارس در رابطه با انتصاب بازنشستگان در شرکت های این هلدینگ عظیم پتروشیمی در بندرماهشهر تذکرات جدی داد و صحبت از به مجلس کشاندن‌ وزیر نفت کرد.

پس از صحبت های نماینده حوزه انتخابیه که علی‌رغم‌ همه انتقادات اینبار حرف دل مردم را زد، رسانه های وابسته به برخی پتروشیمی‌چی‌ها عملیات روانی علیه صحبت‌های این‌ نماینده را آغاز کردند. جنگ روانی که مستقیما منافع بازنشستگان پروازی و هلدینگ نشینان را علیه مردم منطقه محروم ماهشهر پیش خواهد برد‌.

اما اینبار بازی اینگونه تمام نخواهد شد، اگرچه شاید برخی رفتارهای نماینده در برهه‌ای از زمان مورد تائید مردم‌مهمان نواز بندرماهشهر و بندرامام و دیگر شهرهای تابعه قرار نگرفته است، اما همه مردم این منطقه و استان خوزستان و حتی سایر نمایندگان این استان محروم اینبار برای مقابله با پروازی های بازنشسته و کشاندن وزیر به مجلس متفق‌القول خواهند شد تا به مدیران پایتخت نشین نشان دهند که نمی‌توانند با پول‌های به دست آمده از صنایع آلاینده مردم‌مظلوم جنوب، علیه آنها جنگ روانی به راه بیاندازند./ عصرجنوب

مطالب پیشنهادی