محدودیت ها تاثیری بر رفع نیازهای فولاد اکسین ایجاد نمی کند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مقارن ساعت ۲۰ روز جاری خط نورد تولید ورق های عریض فولادی شرکت فولاد اکسین که طبق برنامه ریزی مشخص به مدت ۱۵ روز جهت انجام تعمیرات سالانه پس از چندین سال متوقف شده بود، با تلاش و همت تمامی کارکنان شرکت و توجه ویژه امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت در تامین متریال مورد نیاز خط تولید راه اندازی شد.

 این تعمیرات در صورتی انجام گرفت که بنا بر شرایط فعلی کشور دسترسی به تامین برخی قطعات، تجهیزات و کارشناسان خارجی، بعضاً با مشکل و یا غیر ممکن بوده است. از این رو متخصصان فولاد اکسین خوزستان این عملیات را به صورت کاملاً بومی انجام داده و نتیجتا پس از نورد آزمایش مشخص گردید، تمامی مقادیر پارامترهای نوردی( مقادیر در گزارشات بعد ارائه می شود)به نسب راه اندازی کارخانه توسط شرکت دانیلی بالاتر بوده و تجهیزات نورد در شرایط بسیار مطلوبی قرار گرفتند.

تعمیرات سالانه خط تولید این شرکت از ۲۸ مهرماه سال جاری آغاز و پس از ۱۵ روز طبق برنامه پیش بینی شده به اتمام رسید و شرکت فولاد اکسین خوزستان عملاً انجام تولیدات خود را از عصر روز جاری از سر گرفت و در روزهای آتی محصولات خود را روانه بازار می نماید.

گزارش تکمیلی این رویداد که می توان گفت یک افتخار در کارنامه شرکت فولاد اکسین به شمار می آید طی مصاحبه های آینده از طریق مدیر عامل و رئیس ستاد تعمیرات شرکت ارائه می گردد.

مطالب پیشنهادی