رئیس ستاد تعمیرات فولاد اکسین؛ از روند موفقیت آمیز اورهال کارخانه خبر داد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش روابط عمومی این شرکت، محسن ابوعلی رئیس ستاد تعمیرات شرکت فولاد اکسین خوزستان در رابطه با انجام عملیات تعمیرات در این شرکت، اظهار کرد: تعمیرات، عملیات گسترده و اساسی در حفاظت و نگهداری از تجهیزات کارخانه و بازگرداندن شرکت به حالت نرمال است که با عنایت به توجه مدیر عامل شرکت پس از چندین سال از ۲۸ مهر سال جاری آغاز شد.

وی افزود: خوشبختانه در دومین روز از انجام تعمیرات به پشتوانه همکاری سایر واحدها، کارکنان شرکت و بکارگیری پیمانکاران داخلی توانستیم میزان ۱۰ درصد از ۱۱ درصد برنامه ریزی پیش بینی شده را محقق نماییم.

ابوعلی در ادامه گفت: استفاده از جکهای HAGC که از تجهیرات بسیار مهم و حساس در روند تولید می باشند، را برای اولین بار تا پایان شیفت دوم کارکنان دمونتاژ کرده و به کارگاه تعمیرات شرکت جهت سرویس و در صورت نیاز تعویض ارجاع می دهیم.

رئیس ستاد تعمیرات شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: در بخش های دیگر نظیر کورهای پیش گرم، ناحیه تکمیلی، برق و کارگاه مرکزی نیز عملیات تعمیرات بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده انجام و تا کنون پیشرفت کار قابل ملاحظه ای داشته ایم.

وی از بکارگیری نیروهای دیگر به منظور تسریع در انجام عملیات خبر داد و یادآور شد: همچنین به منظور تسریع و افزایش دقت لازم در انجام این عملیات گروه های کاردان دیگر را نیز به نیروی انسانی مشغول در انجام این تعمیرات اضافه کردیم.

مطالب پیشنهادی