استاندار خوزستان؛ دیگر نگران اکسین نخواهیم بود

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش روابط عمومی شرکت، امروز چهارشنبه یکم آبان ماه سال جاری دکتر شریعتی استاندار خوزستان طی جلسه ای با حضور مدیر عامل و اعضای محترم هیئت مدیره شرکت از روند رو به رشد فولاد اکسین خوزستان بازدید کرد و در جریان گزارشات پیشرفت این شرکت قرار گرفت.

در ابتدا دکتر انصاریان رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن تقدیر از زحمات استاندار خوزستان در یک سال گذشته دستاوردهای امروز فولاد اکسین را حاصل همراهی و حمایت ایشان دانست.

دکتر یارعلی زاده نایب رئیس هیئت مدیره فولاد اکسین نیز ابراز امیدواری کرد پروژه فولادسازی با حمایت دولت و سهامداران شرکت شکل بگیرد تا علاوه بر رونق تولید فولاد اکسین زمینه اشتغال بیشتری برای جوانان و متخصصان این استان فراهم شود.

امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت نیز در این جلسه به ایراد سخن پرداخت، ایشان ضمن عرض خیر مقدم حضور استاندار محترم خوزستان و حمایت های ایشان در پیشبرد اهداف شرکت، گزارشی کامل از فعالیت‌های فولاد اکسین طی سال جاری ارائه نمود و برنامه‌های آ تی شرکت را تشریح کرد.

دکتر شریعتی استاندار خوزستان طی سخنانی ضمن تشکر از گزارش ارائه شده توسط مدیر عامل، رئیس و نائب رئیس هیات مدیره شرکت در این جلسه بیان کرد، سپاسگزار خداوندم بواسطه توفیقی که امروز در جمع مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان هستم.

دکتر شریعتی در ادامه تشریح کردند، از زمان های گذشته تا کنون شرکت های زیادی در حوزه نفت و فولاد با هدف سودآوری و خودکفایی در این کشور تاسیس شدند، از جمله شرکت فولاد اکسین که طی سالیان گذشته پا در عرصه فولاد کشور گذاشته است، ولی متاسفانه بنا بر مسائل و مشکلاتی امکان سودآوری این شرکت و برگشت سرمایه آن هیچ وقت محقق نگردید. بنابراین می بایست با تغییر در رویکرد سیاست این شرکت و انتصاب مدیران متخصص و لایق که دغدغه شان سودآوری شرکت و کشور باشد، این شرکت را در مسیر تحقق اهداف کلانش یاری نماییم.

استاندار خوزستان هدف از تاسیس فولاد اکسین را اشتغال زایی در بحث نیروی انسانی و خودکفایی کشور دانست، ایشان افزود شرکت فولاد اکسین خوزستان شرکتی استراتژیک و منحصر به فرد می باشد که می توان گفت در صورت عدم تولید هم بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

ایشان در خصوص مدیریت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد، با توجه به پیگیری های انجام شده در چند ماه گذشته توانستیم مدیری جوان و لایق در جایگاه مدیر عاملی این شرکت منصوب کنیم که خوشبختانه با دستاوردهای ارائه شده توسط ایشان، حاکی از روند رو به رشد شرکت بوده است.

وی در ادامه بیان کرد، با اخبار و گزارشات مثبتی که از این مجموعه صنعتی به دست بنده می رسد، دیگر نگران فولاد اکسین نیستم و امیدوارم مدیریت جوان این شرکت در کنار حمایت های دولت همواره مسیر ترقی و پیشرفت خود را ادامه دهد.

دکتر شریعتی تاکید کردند، اکسین با دارا بودن نیروی متخصص تحصیل کرده خود توانست طی سال جاری تولیدات و فروش خود را متحول نماید. همچنین ایشان در اجرای طرح فولاد سازی این شرکت که موجب خوکفایی اکسین و استراتژیک نمون استان است بیان کرد، از هیچ تلاشی در محقق شدن این طرح بزرگ که منجر به اشتغال زایی جمع کثیری از جوانان این استان می شود دریغ نخواهم کرد.

در پایان نیز از زحمات هیات مدیره، مدیر عامل و پرسنل فولاد اکسین تقدیر تشکر نمود و آرزوی موفقیت کرد.

مطالب پیشنهادی