میزبانی بندرماهشهر در آستانه لغو؛

شورای راهبردی همکاری نمی‌کند / انتقاد رئیس هیات شطرنج از فرماندار و نماینده: بودجه‌ها کجاست و کجا هزینه شده است؟

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رئیس هیات شطرنج بندرماهشهر از احتمال لغو میزبانی سومین دوره از مسابقات شطرنج تیمی مدارس و دستجات‌ آزاد بانوان به دلیل عدم حمایت رئیس شورای ورزش و شورای راهبردی صنایع پتروشیمی خبر داد.

رضا سیستان به خبرنگار ورزشی عصرجنوب گفت: ما طی این‌مدت توانستیم هزینه‌ی جوایز، کادر داوری و دیگر هزینه‌های مربوط به این مسابقات کشوری را تامین کنیم و از فرماندار شهرستان تنها درخواست اسکان بانوان در مراکز اقامتی شرکتی را داشتیم که تا به امروز با مخالفت رئیس شورای ورزش شهرستان مواجه شده است.

سیستان با انتقاد از نماینده این حوزه‌ی انتخابیه در مجلس اظهار داشت: جای تعجب است که گفته می‌شود پولی در شورای راهبردی وجود ندارد، ما هنوز ۳ ماهه‌ی نخست سال را پشت سر نگذاشته ایم و حداقل ۹ ماه دیگر تا پایان سال فرصت باقی است، بودجه‌ی بیش از ۲۰ میلیارد تومانی شورای راهبردی با چه اهداف و در چه زمینه‌ای طی کمتر از ۳ ماه هزینه شده که پولی برای یک میزبانی کشوری که آبروی شهرستان است، نمانده‌ است!

وی در پایان تاکید کرد: در آستانه انتخابات و یا هنگام مصاحبه‌ها شاهد طبل‌های توخالی هستیم اما پای عمل که می‌شود حتی پاسخ درستی به ما داده نمی‌شود.

مطالب پیشنهادی