طعنه‌های نماینده خرمشهر به نماینده ماهشهر/ سامری نطق نماینده بوشهر را سیاه بازی خواند!

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  عبدالله سامری نماینده خرمشهر  در مجلس شورای  اسلامی با انتقاد از نطق نماینده بوشهر در حمایت از خوزستان گفت: خوزستان نیازی به آنچه او سیاه‌بازی  نمایندگان استانهای دیگر خوانده ندارد.

 نماینده خرمشهر با انتقاد از گلمرادی دیگر نماینده خوزستان گفته است: “خوزستان به اندازه کافی نماینده ی پیگیر و سخنران و سخنور دارد که نیازی به فریادهای آقای خدری نباشد. من از آقای گلمرادی نماینده مردم ماهشهر گله مندم که در این جارو جنجال و حضور داشت و بجای حمایت از مردم ماهشهر با نماینده ی بوشهر همراه شد.”

 او همچنین گفته است: نماینده بوشهر بهتر است بفکر اشتغال جوانان بوشهر باشد که برای اشتغال به شهرستانهای دیگر مهاجرت نکنند. از نماینده ماهشهر هم انتظار داریم به مردم شهرش خدمت کند که ماهشهری ها از او ناراحت هستند.

 در حالی این صحبت‌های نماینده خرمشهر در اعتراض به حمایت نماینده بوشهر از استان خوزستان مطرح می‌شود که در روز حذف بودجه‌ی مقابله با ریزگردها هیچ‌کدام از نمایندگان اعتراضی نکردند و در مسائل دیگری مانند انتقال آب، محرومیت های استان و اشتغال بومی‌ها همواره مورد نقد شدید رسانه ها و افکار عمومی قرار گرفته اند.

جدل و اختلاف علنی بین‌ نمایندگان خوزستان تا کنون بارها رخ داده است.

در اواسط دیماه سال جاری و درپی تجمع برخی‌ از نمایندگان خوزستان در مقابل هیات رئیسه و جایگاه سخنرانی رئیس جمهور در اعتراض به طرح های انتقال آب، همایون یوسفی نماینده اهواز در تذکر شفایی و انتقادی بی سابقه از‌ نمایندگان هم استانی‌اش، اعتراض نمایندگان خوزستان به رئیس جمهور را دور از شان مجلس دانسته بود.

در مقابل حجت الاسلام شیخ مجید ناصری در همان جلسه دست به میکروفون شد و با تذکر آیین نامه ای پاسخ یوسفی را داد و گفت: از همکار خوزستانی تعجب میکنیم که در برابر سایر نمایندگان استان موضوع آب و حق آبه خوزستان را نادیده می گیرد.

یکی از انتقادات جدی که متوجه نمایندگان ادوار خوزستان است، عدم هماهنگی و یکپارچگی در تصمیمات است و بسیاری از فعالین اجتماعی یکی از دلایل اصلی عقب افتادگی خوزستان از دیگر استان های همتراز را ضعف نمایندگان می‌دانند.

مطالب پیشنهادی