تجمع کارگران شهرداری در چند شهر خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: کارگران شهرداری چند شهر خوزستان در اعتراض به عدم دریافت حقوق و مزایای خود تجمع کردند.

کارگران بخش خدمات منطقه سه شهرداری آبادان روز سه شنبه در اعتراض به بد قولی مسئولان و پرداخت نشدن حقوق و مطالبات معوقه خود دست به تجمع زدند.

به گزارش ایرنا این کارگران که تعداد آنها ۴۰ نفر تخمین زده شد روز سه شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق همچنین پرداخت نامنظم حق بیمه در مقابل ساختمان شهرداری آبادان تجمع کردند.

کارگران می گویند: سه ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده ایم این درحالیست که همه ما دارای فرزند دانش آموز هستیم و توان مالی پرداخت هزینه تحصیل فرزندان خود را نداریم.

آنها افزودند: پرداخت نشدن حقوق و بیمه خانواده آنان را در این شرایط سخت اقتصادی با مشکل جدی مواجه کرده است و ادامه این روند بحران روحی و روانی برای آنان موجب شده است.

کارگران معترض براین باورند با توجه به مشکلات مختلف زندگی، بیماری، اجاره نشین بودن، داشتن فرزند دانش آموز و دانشجو پرداخت نشدن سه ماه حقوق زندگی آنان را متاثر کرده است.

این کارگران نبود امنیت شغلی را از دیگر مشکلات کارگران این شهرداری عنوان کرده و اظهار داشتند: کارگران شهرداری به صورت پیمانکاری فعالیت کرده و اگر قرارداد آنها به اتمام برسد، احتمال تمدید نشدن و یا اخراج آنها از سوی پیمانکار وجود دارد.

از سویی دیگر از بندرامام خمینی در جنوب خوزستان خبر می رسد کارگران معترض شهرداری مقابل بخشداری این شهر تجمع کرده اند.

این کارگران عدم دریافت حقوق و مطالبات خود در شرایط سخت اقتصادی را علت اعتراض خود اعلام کرده اند.

منابع محلی همچنین از شهر لالی خبر می دهند کارگران شهرداری این شهر در اعتراض به عدم دریافت به موقع حقوق خود در یکی از میذان های اصلی این شهر تجمع کرده اند.

مطالب پیشنهادی