مسدود شدن مسیرهای ارتباطی دیشموک در بارندگی های اخیر

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: حبیبی بخشدار دیشموک بیان کرد : با توجه به کوهستانی بودن و شرایط جغرافیایی ویژه روستاهای بخش و بارندگی های اخیر مسیر مواصلاتی بسیاری از روستاها با مرکز بخش مسدود شد.

حبیبی با تأکید بر اینکه طغیان رودخانه ، سیل و جاری شدن گل و لای طی دو روز گذشته در تنگ چویل شدت گرفته مسیر ارتباطی دیشموک ( کهگیلویه ) به صیدون (خوزستان ) کاملا مسدود شده است .
ایشان افزود: با توجه به بالا بدون حجم ریزش و سیلاب مسیر ارتباطی روستاهای سرگچ ، چندار ، سرهنگ ، سردو و تعدادی از روستاهای حوزه سرحد مسدود است و با اعلام درخواست اعزام لودر از سوی راهداری و اداره راه و شهرسازی شهرستان ، مراتب به مسئولان استانی انتقال داده شد .
وی با تأکید بر اینکه خسارت وارد شده سیل و ریزش شدید باران در روستاهای بخش دیشموک در حال بررسی و پیگیری است افزود: سیل سبب تخریب بسیاری از مسیرهای ارتباطی روستاهای بخش شد که انشاءالله فردا صبح یک دستگاه لودر برای بازگشایی و تردد این مسیرها اعزام خواهد شد .
حبیبی به قطعی برق به صورت مقطعی و قطع تلفن و شبکه های دیجیتال به صورت سراسری در بخش دیشموک اشاره کرد و بیان داشت: با پیگیری های انجام شده فیبر نوری وصل شد و هم اکنون با اعزام و تلاش گروه فنی صدا و سیما و دیگر عوامل امدادی امشب تا فردا مشکل شبکه دیجیتال تلویزیون هم برطرف خواهد شد .
حبیبی با توجه به اینکه در بارندگی های اخیر و سرکشی از روستاها دچار سرماخوردگی شدیدی شده بود و حال مساعدی نداشت گفت : هم اکنون در تماس تلفنی با دهیاران روستاهای بخش پیگیر تلفات احتمالی و خسارتهای ناشی از بارندگی های شدید و سیل در بخش هستم و به محض دریافت هر گونه اخبار در این زمینه به اطلاع مردم و مسئولین از طریق همین پایگاه خبری خواهم رساند .

 

مطالب پیشنهادی