خودزنی ۳ دانش آموز در مدرسه ای در اهواز!؟

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: روز گذشته خبری مبنی بر خودزنی چند دانش‌آموز دختر پایه ششم ابتدایی در یکی از مدارس ناحیه ۳ شهر اهواز  در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

طبق این خبر ۳ دانش‌آموز دختر مقطع ابتدایی زنگ تفریح در حیاط مدرسه با شیشه اقدام به خودزنی کردند و سپس با برخورد جدی مدیر و معاون مدرسه روبرو شدند که معاون مدرسه با دانش‌آموزان برخورد فیزیکی کرد. پس از مشاهده اقدام نامناسب دانش‌آموزان، والدین آن‌ها به مدرسه فراخوانده شدند و هر ۳ دانش‌آموز از مدرسه اخراج شدند.

در این خصوص  اسکندر آرامی به خبرنگار فارس گفت:موضوع خودزنی به شکلی که شایعه شده کاملا نادرست است. یک دانش‌آموز دختر پایه ششم در منزل با استفاده‌ای از وسیله‌ای خراش‌هایی سطحی روی دست خود بوجود آورد و سپس در زنگ تفریح برای خودنمایی به دوستان خود نشان داد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز عنوان کرد: معاون و مدیر مدرسه از طریق دانش‌آموزان دیگر در جریان این اقدام قرار می‌گیرند و پس از مشاهده خراش‌های روی دست دانش‌آموز، والدین فرد موردنظر را به مدرسه احضار می‌کند.

وی افزود: پس از صحبت با دانش‌آموز و والدین مقرر شد که در جلسات مشاوره شرکت کنند و درحال حاضر هم این دانش‌آموز در کلاس درس شرکت می‌کند و اصلاً موضوع اخراج صحت ندارد.

مطالب پیشنهادی