کارکنان آبفار خوزستان بار دیگر خواستار پرداخت مطالبات شدند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:  جمعی از نیروهای تاسیسات آبداری پیمانکاری شرکت آبفا روستایی خوزستان روز یکشنبه با حضور در مقابل ساختمان این شرکت در اهواز خواستار پرداخت حقوق و مطالبات خود شدند.

یکی از این کارکنان با اشاره به اینکه حدود یکهزار نفر از آبداران حقوق دریافت نکرده اند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تنها حقوق فروردین ماه ما پرداخت شده است.
وی ادامه داد: قرارداد ابتدایی ما با خود شرکت آبفا روستایی بود اما پس از آن یک پیمانکار معرفی شد، بیشتر نیروهای آبدار سابقه ای بیش از ۱۰ سال دارند اما از حداقل های حقوق و مزایا بی بهره اند.
یکی دیگر از کارکنان خاطر نشان کرد: با سابقه ۲۷ ساله حقوق من ۱۴ میلیون ریال است که آن هم به موقع پرداخت نمی شود، ما خواسته ای جز پرداخت حقوق و مزایای خود نداریم.
رییس روابط عمومی شرکت آبفا روستایی خوزستان چندی پیش در این باره گفت: این نیروها پیمانکاری هستند و حدود هفت ماه حقوق معوقه پرداخت نشده طلب دارند.
دانیال احمدی با اشاره به اینکه پیمانکار موظف به پرداخت حقوق آنها است ادامه داد: هفته گذشته معادل ۲ ماه از حقوق این کارکنان به حساب پیمانکار واریز شد اما پیمانکار به بهانه طلب از شرکت از پرداخت طلب کارکنان امتناع کرد.
وی به مشکلات مالی آبفا روستایی خوزستان اشاره کرد و افزود: برای پرداخت طلب کارکنان پیمانکاری باید دولت مبلغی را به حساب شرکت واریز کند تا ما نیز بدهی خود را به پیمانکار و نیروها بپردازیم.

این نیروها از ابتدای سال جاری تاکنون چندین بار در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود و منعقد نشدن قرارداد جدید مقابل شرکت آبفا روستایی خوزستان تجمع کرده بودند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.