آیت الله جزایری یکسال پیش به دولت هشدار داد؛ جوانان خوزستان را تروریست نکنید

عصرجنوب- حدود ۱۰ ماه پیش بود که آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان نسبت به تبعیض در استخدام بومی‌ها، بیکاری جوانان و بی توجهی به مشکلات که نتیجه ای جز جذب جوانان خوزستانی در گروه‌های تروریستی نخواهد داشت، هشدار داد.

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: شنبه سیاه اهواز؛ ۳۱ شهریور ۹۷ روزی بود که خوزستان برای چندمین بار طی سالیان اخیر مورد هجوم حملات تروریستی قرار گرفت.

حملاتی که از طریق جوانان فریب خورده خوزستانی انجام شده است. از آتش زدن حسینیه‌ها و مساجد تا تیراندازی به حسینیه در ایام حسینی و شهادت مامورین انتظامی در ایام نوروز.

به گزارش عصر جنوب؛ آخرین حمله گروه‌هایی که چشم طمع به خوزستان باز کرده اند به محل رژه نیروهای نظامی در اهواز بود. حمله ای که ۲۵ شهید و بیش از ۷۰ مجروح بر جای گذاشت.

خبرگزاری فارس نوشته است: تروریست ها که وابسته به گروههای تجزیه طلب و ضد انقلاب بودند با حمایت برخی کشورهای خارجی مامور به این اقدام تروریستی شده اند.
سه نفر از این تروریستها در یک خانواده بودند که ۲ نفر از آنها برادر و نفر سوم پسر عموی آنها بوده است . شغل این افراد تا قبل از استخدام توسط گروهکهای تجزیه طلب، نجاری و کابینت سازی بوده است.

اعلام چندباره این خبر که مهاجمین از جوانان خوزستانی بوده اند، بازهم برخی از مردم را یاد هشدار آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در اهواز می‌اندازد.

موسوی جزایری در جلسه شورای اداری استان در تاریخ ۲۰ آذرماه سال ۱۳۹۶ که با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن اجتماعات شهید هاشمی استانداری برگزار شد گفته بود: “اگر نسبت به مسائلی همچون استخدام ها و بیکاری مردم بی اعتنایی شود، با وجود فعالیت های گروه های و فرقه های ضاله جان عده زیادی از مردم، مسئولان و علما به خطر خواهد افتاد، باید به این مسائل اهمیت داده شود.”

امام جمعه اهواز، با اشاره به اینکه وقتی به خوزستان اولویت نمی دهند قطعا با این بیکاری وضعیت خوبی نخواهیم داشت، خطاب به معاون رئیس جمهور تاکید کرده است: “اصلا صحیح نیست که عده ای از جوانان تروریست شوند؛ اگر تروریست در خوزستان جا باز کند تنها به این استان اکتفا نمی کنند بلکه به کل کشور ضربه می زنند.”

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.