آغاز فرآیند مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۵مرداد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز فرآیند مصاحبه یک هزار و ۶۲۶ پذیرفته شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش از روز دوشنبه، ۱۵ مردادماه خبر داد.

حرج چلداوی با بیان اینکه مرحله مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ قانون خدمات کشوری از ۱۵ مردادماه آغاز می‌شود و تا ۲۹ مردادماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: یک هزار پذیرفته شده مرحله اول این آزمون باید جهت انجام فرآیند پذیرش، تحویل مدارک و معاینات درمانی از روز دوشنبه (۱۵ مرداد) به سالن امام سجاد (ع) اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان مراجعه کنند. برنامه زمان‌بندی مراجعات متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی افزود: در مرحله بعد که از روز سه‌شنبه، ۱۶ مردادماه ۹۷ آغاز خواهد شد، پذیرفته شدگان به محل پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اهواز ارجاع داده خواهند شد تا فرآیند مصاحبه علمی و تخصصی خود را در این مراکز سپری کنند. این روند تا روز سه‌شنبه، ۳۰ مردادماه ادامه خواهد داشت. زمان‌بندی مراجعات داوطلبان و محل‌های دقیق مصاحبه به صورت اطلاعیه منتشر خواهد شد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله باید طبق برنامه زمان‌بندی که متعاقبا اعلام خواهد شد به محل‌های مصاحبه مراجعه کنند. عدم مراجعه داوطلبان در زمان‌های مقرر به منزله انصراف داوطلب از فرآیند استخدام تلقی خواهد شد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.