دیدار عیدانه اعضای هیئت مدیره،مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:روز یکشنبه ۱۹ فروردین دیدار عیدانه اعضای هیئت مدیره،مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد اکسین در سالن کنفرانس حوزه مدیرعامل برگزار شد.

مهندس محمودپور مدیرعامل شرکت در ابتدای این جلسه ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان شرکت و حمایت های اعضای هیئت مدیره به شرح گزارشی از دستاوردهای شرکت پرداخت.
مدیرعامل شرکت با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۷ از سوی مقام معظم رهبری با نام #حمایت_از_کالای_ایرانی گفت:شاید کمتر کسی به اندازه ما که مستقیما در تولید کالا دخیل هستیم بداند تولید کالای ایرانی چقدر زحمت دارد،و چون ما تولید کننده بزرگی هستیم می دانیم چقدر سخت است وقتی جنسی را که ما می توانیم تولید کنیم و دست کمی از مشابه خارجی آن ندارد،آن کالا در بعضی از جاها از خارج کشور وارد شود.
مهندس محمود پور در ادامه به دستاوردهای سال ۱۳۹۶ اشاره کرد و افزود: الحمدالله تولید ما در سال ۱۳۹۶، پانزده درصد بیشتر از سال قبل بود و همچنین رکورد ۹۳۵۰۰ تن را در تابستان سال گذشته داشتیم که به همت پرسنل این شرکت میسر گردید. در سال گذشته ما توانستیم ۵۳ درصد مطالبات شرکت را کاهش دهیم و به صورت نقدی یا تهاتر تسویه کنیم و منافع شرکت را داخل شرکت بیاوریم. تعهدات زیادی بر دوش این شرکت بود که با تلاشی که شبانه روزی شده است مقدار ۳۵ درصد از این تعهدات کاسته شده و این رقم قابل توجهی است .در سال گذشته دستاورد بسیار بزرگی که این شرکت داشت این بود که حسابهای شرکت فولاد اکسین بدون زیان در انتهای سال بسته شد ،خروج از شمول ماده ۱۴۱ و همچنین تلاشهای فراوان برای نظام بند کردن و سیستماتیک کردن فعالیت ها از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال گذشته است.
مدیر عامل شرکت در خصوص برنامه های پیش رو در سال ۹۷ گفت:برای سال ۹۷برنامه ریزی هایی شده است از جمله اینکه که بالای ۲۰ درصد از محصولاتمان را به صورت صادرات داشته باشیم و یک قرار داد ماهیانه ۲۰ هزارتنی API است که قرار داد آن در مراحل آخر است و ان شالله در سال جدید نهایی شود.ما بقی محصولات را هم باید به این سمت ببریم که به قیمت واقعی در بازار به فروش برسانیم و همچنین امیدواریم تعهدات خود را به بازار در سال جدید کاهش دهیم و وصول مابقی مطالبات در سال جدید از اهداف دیگر شرکت است.همچنین امیدوارم در سال جدید کلنگ پروژه فولاد سازی زده شود باید بگویم که در سال گذشته زحمات زیادی برای اخذ مجوزات مختلف این پروژه کشیده شده است تا به مرحله کلنگ زنی و شروع پروژه برسد.
در ادامه این جلسه دکتر بشارتی زاده رئیس هیئت مدیره ضمن تبریک سال نو به پاس زحمات صورت گرفته در سال گذشته با اهدا لوحی از مهندس محمودپور مدیرعامل شرکت و مجموعه کارکنان تقدیر و تشکر کرد و همچنین مهندس حاجی وند عضو هیئت مدیره با تبریک سال نو از زحماتی که در سال گذشته کشیده شده تقدیر و تشکر کرده و هر دو عضو هیئت مدیره برای اجرای کامل برنامه ها در سال آینده حمایت خود را اعلام کردند.
درپایان این جلسه در مراسمی مدیرعامل شرکت ضمن تقدیر از زحمات مهندس خورشید مدیر سابق روابط عمومی و مهندس احمدی مدیر سابق امور حقوقی و قراردادها ، مهدی قمر را به عنوان سرپرست واحد روابط عمومی و صادق حمودپور را به عنوان سرپرست واحد امور حقوقی و قرار دادها معرفی کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.