جذب بیش از ۴۰۰ سرباز معلم در آموزش‌وپرورش خوزستان

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از دارندگان مدرک کارشناسی به‌صورت سرباز معلم در آموزش‌وپرورش خوزستان جذب می‌شوند.

حرج چلداوی اظهار کرد: اولویت جذب متقاضیان به‌صورت سرباز معلم با فارغ‌التحصیلان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است و افرادی که به‌صورت سرباز معلم جذب می‌شوند و به دلیل اینکه مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه دو سال تمام است پس متقاضیان نباید دارای کسر خدمت باشند.
وی افزود: ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش‌وپرورش هیچ‌گونه حق استخدامی و یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند.
چلداوی خاطرنشان کرد: داوطلبان از بین واجدین شرایط دارای برگه آماده‌به‌خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ٩٧ می‌باشد، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند و سپس اداره کل آموزش‌وپرورش موظف است بر اساس نیاز و انجام مراحل گزینش نسبت به جذب آن‌ها اقدام کند.
وی تصریح کرد: درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی سبب لغو اعزام‌شده و افرادی که از سازمان وظیفه چنین درخواستی داشته‌اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می‌شوند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش‌وپرورش خوزستان یادآور شد: فرآیند تائید صلاحیت متقاضیان جذب به‌صورت سرباز معلم در آموزش‌وپرورش خوزستان ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۹۷ آغاز می‌شود و تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.