هویت ۱۱ قربانی آتش سوزی اهواز اعلام شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان گفت: هویت ۱۱ تن از اجساد حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه نوارس در کوی علوی اهواز توسط پزشکی قانونی مشخص شد و جواز دفن این اجساد نیز صادر گردید.

سید فرزاد حسینی در اظهار کرد: هویت ۱۱ نفر از جانباختگان حادثه آتش سوزی قهوه خانه‌ نوارس در اهواز شناسایی و جواز دفن آن‌ها صادر شده است.

وی اسامی نهایی جانباختگان حریق قهوه خانه نوارس در اهواز را اعلام کرد که به این شرح است: عادل عفری فرزند کریم، فوائد غافلی فرزند عبدالحیسن، محسن یاسری فرزند چوید، علی محیسن سبهانی فرزند کاظم،  حسن حیدری فرزند مالح، عدنان عفری فرزند خیراله، علی عفراوی فرزند احمد،  هاشم عفراوی فرزند رسول، منصور عفراوی فرزند عبدالله،  هادی بنی تمیم فرزند حمید،  فرحان حردانی فرزند راهی.

مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان عنوان کرد: متوفیان این حادثه در بازه سنی ٢۰ تا ۴٧ سال بوده اند و مجوز دفن این افراد صادر شده است.

وی افزود: حوادث این چنینی نشان می‌دهد که در جامعه لازم است آموزش مهارت‌های زندگی داده شود و از جمله  مهارت‌های زندگی می‌توان به کنترل خشم و انتقاد پذیری اشاره کرد، اگر در جامعه این آموزش‌ها را به جوانان بدهیم شاهد  این حوادث نخواهیم بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.