خوزستان جزو پنج استان اول کشور از لحاظ جذب گردشگر است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در روزهای فعالیت ستاد خدمات سفر نوروز ۹۷، خوزستان جزو پنج استان اول کشور از لحاظ گردشگران ورودی بوده است.

دکتر علی‌اصغر مونسان در بدو ورود به خوزستان اظهار کرد: دیدار با مردم، استاندار و بازدید از مناطق عملیاتی و نقاطی که زائران راهیان نور به آن سفر می‌کنند و احترام به شهیدان از جمله اهداف از سفرم به خوزستان هستند.
وی ادامه داد: خوشبختانه از ۲۷ اسفند ۹۶ تا چهارم فروردین ۹۷ از مرز ۲۲ میلیون نفر عبور کردیم که رشد ۱۱ درصدی داشته و عدد بسیار خوبی است و همچنان سفرها ادامه دارد.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: عددهایی که در مناطق تاریخی و آثار باستانی ثبت شده ارقام بالایی است و رکورد محسوب می‌شود و خوشبختانه نشان دهنده افزایش چشمگیر سفرها است.
مونسان یادآور شد: سفر گردشگران خارجی به ایران نسبت به مدت مشابه قبل رشد داشته و امیدواریم این رشد تا نیمه دوم ادامه پیدا کند.
او با بیان این که با استاندار خوزستان در حال رایزنی هستیم تا طرح تعطیلات زمستانه را اجرا کنیم چون به رونق گردشگری در مناطق جنوبی کشور کمک می‌کنند گفت: نیمه دوم سال برای استان‌های جنوبی زمان بسیار مناسبی برای سفر است و اجرای این طرح رونق خوبی برای استان‌های جنوبی به همراه خواهد داشت.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: خوزستان جزو پنج استان برتر کشور از لحاظ جذب گردشگر است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.