عاقبت مسکن مهر خوزستان چه می‌شود؟

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: غلامرضا شریعتی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر منابع مالی زیادی از دولت را تلف کرده و راهی جز ادامه کار نیز وجود ندارد و محکوم به ادامه مسیر هستیم. هرچه سریع‌تر این مسیر را پیش ببریم منابع کمتری هدر خواهد رفت.

وی افزود: باید دست به دست هم داده و نباید جزیره‌ای عمل کنیم. باید برای به سرانجام رساندن پروژه مسکن مهر هدفمند و یکپارچه وارد عمل شده و به نحوی عمل کنیم که رضایت‌مندی بیشتری بین مردم ایجاد شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: هنگامی می‌توانیم بگوییم هدر رفت منابع متوقف و رضایتمندی مردم حاصل شده که مردم در خانه‌های مسکن مهر ساکن شوند. ۱۱ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده در خوزستان آمار بسیار بالا و نگران‌کننده‌ای است و باید برای برون‌رفت از این وضعیت تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

شریعتی گفت: پول مردم و بیت‌المال روی زمین مانده و نمی‌توان از آن هیچ استفاده‌ای کرد. مردم باید در این منازل ساکن شوند و در آن احساس امنیت کنند. فرمانداران به صورت جدی وارد کار شده و از همه ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود.

وی اظهار کرد: نباید این موضوع که برای حمایت از قشر ضعیف بوده به محلی برای سوءاستفاده و رانت‌خواری برخی افراد زالو صفت تبدیل شود. از ظرفیت شورای تأمین و دادگستری باید برای برخورد با این افراد سودجو استفاده شود.

استاندار خوزستان افزود: اداره کل تعاون، راه و شهرسازی و فرمانداران باید به صورت ویژه وارد این موضوع شوند و هرجا حقی از مظلومی تضییع شده باید آن حق باز ستانده شوند. باید با جدیت بیشتری وارد کار شویم و مشکلات موجود را از پیش رو برداریم.

شریعتی همچنین به بحث نوسازی مدارس اشاره کرد و افزود: اعتبارات مالی نوسازی مدارس را در سال جاری از ۷۵ میلیارد تومان به ۱۴۰ میلیارد تومان و حدود دو برابر افزایش دادیم تا مدارس دو نوبته و فرسوده برچیده شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.