خوزستان برای میزبانی مسافران نوروزی آماده است

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: استاندار خوزستان گفت:تمهیدات لازم با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای میزبانی گردشگران و مسافران نوروزی در این استان اندیشیده شده است.

غلامرضا شریعتی در گفت و گو با  ایرنا افزود: در آستانه نوروز کمیته های مختلفی در رابطه با سفرهای نوروزی در مرکز استان و شهرستان ها تشکیل شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم .

وی گفت:شرایط استان شرایط بسیار خوب وپایداری است و مشکل خاصی در خوزستان وجود ندارد و امیدوارم این استان امسال هم میزبان خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

استاندار خوزستان به ظرفیت های شهرستان شوش به عنوان قطب گردشگری این استان اشاره کرد و گفت: شوش از ظرفیت بالایی در زمینه میراث فرهنگی و مذهبی برخوردار است ضمن اینکه با وجود مناطق عملیاتی نقش عمده ای در میزبانی گردشگران دارد.

وی گفت:خوزستان یکی از استان های مهم و استراتژیک کشور است که علاوه بر دارا بودن جنبه های اقتصادی و آثار تاریخی و گردشگری بسیار زیاد، قطب و پایتخت دفاع مقدس نیز به شمار می رود و به خاطر این ویژگی ارزشمند همه ساله شاهد حضور تعداد بی شماری از مردم کشور و حتی گردشگران خارجی برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی خدمات اجرایی سفر از ۲۷اسفندماه بیان داشت : در این ستاد نماینده همه دستگاه‌های اجرایی نظیر سازمان امداد و نجات، پلیس، پایانه‌ها وراه و شهرسازی حضور دارند.

استاندارخوزستان با تقدیر از اعضای ستاد خدمات اجرایی سفر استان تاکید کرد فعالیت و اقدامات ویژه استان اطلاع‌رسانی شود و حضور دستگاه‌های مختلف در ستاد اجرایی سفر نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان استان برای میزبانی مسافران نوروزی است.۲۲ یادمان دفاع مقدس در استان خوزستان وجود دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.